دخترونه ی دختروونه

اینجا فقط جاى دخترها ست و اگه خدایی نکرده پسری رو اینجا ببینیم با یه سطل از این آب یخا ازشون پذیرایی می کنیم !کامنت و لایک یادتوووون نره هااا!

دخترونه ی دختروونه

اینجا فقط جاى دخترها ست و اگه خدایی نکرده پسری رو اینجا ببینیم با یه سطل از این آب یخا ازشون پذیرایی می کنیم !کامنت و لایک یادتوووون نره هااا!


امیدوارم لبخندو ب لباتون بیاره 





اعتراف میکنم هر روز صبح که بیدار میشم با خودم تصمیم میگیرم که امروز خیلی خلاق و پر انرژی باشم ولی بعد یه صدایی تو سرم میگه : آره اینو خوب اومدی بعد جفتمون با هم میخندیم و تصمیم میگیریم دورِ همی یه چرتی بزنیم


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


پسر خالم همیشه سوپ رو بعد از غذاش میخوره.
بهش میگم اسکل همه قبل از غذا سوپ میخورن !!!
میگه میخوام اگه منافذی هم تو معده خالی مونده با سوپ پربشه!!!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


جدیدا پشه های خونمون قابلیت عبور از پتو رو هم بدست آوردن در حد کریس آنجل....! یکیشون اومد در گوشم گفت:...مااااااااااااااااااااااااااااااااایند فرییییییییییییییییییییییییک....



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


میگن تو کره جنوبی صدا بزنی " کیم " همه بر میگردن !
یه چیزی تو مایه های "مهندس یا حاجی ِ" خودمونه


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 
 


یه روزم میخوام برم سراغ لولو همه چیزایی که برده رو ازش پس بگیرم ،هرکی میاد بیاد بریم


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 
 


مهم نیست که : کی باشیم ، کجا باشیم ، چرا باشیم ، چطور باشیم. مهم این است که: با هم باشیم و به یاد هم باشیم و شاد باشیم که نیستیم. خاک بر سرمون


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﻢ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ آﻫﻦ ﭘﺮﺳﺖ ﺑﺪﺍﻥ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺷﻤﺎﺭﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﭘﺮﺳﺖ...


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 
 


پشت نویسی کارت عروسی یه بنده خدا: حاج حسنعلی و خانواده محترم بجز پسر وسطی کرمعلی بی پدر مادر ... خاک تو سرتون با اون بچه بزرگ کردنتون, اصلا نمیخواد بیایید!!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 
 


سوختن، همیشه از سوز دل نیست،
از باختن مال نیست،
از داغ عزیزان نیست،
سوختن گاهی حاصل اعتماد به رنگ آبی شیر توالت است...



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


این چه وضیعه ما اعتراض داریم!!!!
ایزی لایف باید یه پوشک جادار بزنه واسه نسل جوون که هی از پای اینترنت پا نشن برن دستشویی...!!!



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


ﺩﺍﻏﻮﻧﻢ ﮐﺮﺩ...
ﺍﻭﻥ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﻧﺼﻔﻪ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﻤﻮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺧﻮﺭﺩ! ﺧﻮﻭﻭﻭﺏ ﺑﯽ ﺍﺩﺏ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧه ﺑﺎ ﭼﻪ ﺫﻭﻗﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺮﻩ ﯾﺨچال...!!!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


بشر هر چی میکشه از کنجکاویه بیش از حده!
خب چی کار داشتی مساحت زیر منحنی چی میشه همون مساحت مستطیل بس بود دیگه...!!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


به بعضیا باس بگم:
من یه بار از قورمه سبزى، دوبارم از ته دیگ ماکارونى گذشتم، توکه جاى خوددارى...!!!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


یارو استخدام رادیولوژی میشه مریض میادجواب عکسشوبگیره،یارو بش میگه ببین قفسه سینت شکسته بود بافتوشاب واست درستش کردم که دکترنفهمه

 

 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 
 

یه خسیس می‌میره؛ قبلش سفارش می‌کنه رو قبرش بنویسن:
"من مُردم ولی مغازه باز است"!



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 



به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااا



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 



گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم
تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره



 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون
پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


دوستم امروز سر امتحان زیست ازم میپرسه چکاوک یه نوع ماهیه ؟!
خدایا آینده همه خنگ ها رو میسپارم دست خودت !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


مرده بازنش دعواش میشه میگه:اگه بخاطریارانه نبودمیکشتمت!خخخخ


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم
ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


تصمیمش جرئت می خواهد
طپش ، هیجان ، سقوط آزاد
جرئت داری دوباره امتحان کن !
ازدواج مجدد آقایان


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری
مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده
منفی جمله ی "من دارم میرم" چی میشه ؟
من دارم نمیرم !
من ندارم میرم !
نه من دارم میرم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


به مامانم میگم گشنمه
میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !
هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


چیپسی خواهم خرید
بالنی خواهم ساخت
تا ابد خواهم رفت ...


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


تنها طرحم برای آینده اینه که
اصلا در موردش فکر نکنم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه
اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


دیشب بابام گفت پسر پاشو اون دیوان حافظ بیار یه فال بگیرم
ببینم یارانه بگیرم یا نه دیوان حافظ که باز کرد این بیتش اومددوش دیدم که ملائک قید یارانه زدند انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
"ﺧﻼﻑ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ"
ﺑﻌﺪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ ....


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش
۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره
بعد استاتوس داده : به ارواح جدم نیستی در حدم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣﻴﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ
ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ !
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻳﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ می اﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم !


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون
حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


بارونو دوس دارم هنوز
چون هم هوا رو با طراوت میکنه
هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !
چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


طبق آخرین آمار آدم ها دو دسته اند:
دوستت دارم ها
و منم همینطورها!


 . . . . . . . جوک خنده دار . . . . . . . 


دو روز از سال مزخرفترین روزای سال اند:
1.آخرین روز عید
2. 31شهریور

نظر یادتون نره !





                              بچه ها واقعا ب خاطر غیبت طولانیم عذر می خوام .                                    

فصل امتحاناست دیگه چ کنیم. 


13 خرداد تموم میشن ، خواهش میکنم برام دعا کنید.

ممنون از نظرای خوبتون.








- از نظر هندوانه تمام انسان ها چاقوکش هستن.


- به پشه می گن: چرا زمستون پیداتون نیست؟ می گه: نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه!!


- چراغعلی دندونش درد می کرده میره دکتر میگه: همه رو بکش بجز اونی که درد می کنه!!

دکتر می پرسه چرا؟
می گه: بذار مثل سگ تنها بمونه!!

- قدیما یه کیلو سبزی می گرفتی پاک کنی دوتا کفش دوزدکی حلزونی از توش میومد بیرون کلی سرگرم می شدیم، اما حالا چی؟ نه سرگرمی ای نه دلخوشی ای ... هیچی...!

- یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای دستشویی هم بری؛ میگن کجا؟! مگه تو امتحان نداری؟؟؟

-عجب معادله پیچیده ای:
سوسک از موش می ترسه
موش از گربه می ترسه
گربه از سگ می ترسه
سگ از مَرد می ترسه
مرد از زن می ترسه
زن از سوسک می ترسه
کار خدا رو می بینید!!

-خارجی ها قبل از امتحان:
موفق باشی رفیق :...
ایرانی ها قبل از امتحان:
برسونی ها =)))

- از دیگر خصوصیات یک ایرانی ،اظهار نظر در تمامی زمینه هایی است که بالله هیچ تخصصی در آنها ندارد !

- یک قانون همواره ثابت تو خونه ما:
هر موقع یکی از ما میره حموم مامانم شروع به ظرف شستن میکنه

- یه سوال فنی:
چرا "فوت" سرده و "ها" گرمه ؟
مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا "فوت" میکنی سرده و "ها" میکنی گرمه

- اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار نمیرفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه!

- فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورود به اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه

- فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین!!!!!

- شما یادتون نمیاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس !

- یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن ااگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!!

- به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

- یه رفیق دارم 170 قدشه حدودای پنجاه کیلوئه.هر وخ خیلی گشنش میشه آب دهنشو قورت میده همون واسه سیر شدنش کافیه

- تو انتشارات دانشگاه یه دختره در فلشش رو گم کرده بود بعد آروم از من پرسید : ببخشید اگه فلش سر نداشته باشه ویروسی می شه؟؟

- ولم کن تا ولت کنم!!!
جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!

- در آستانه امتحانات
زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد...
اینم که بلدم...
دیگه وقت خوابه...

- به نظرم یه عده پیدا بشن اسپری و مام نذر کنن دم مترو پخش کنن خیلی بیشتر ثواب می‌کنن تا جوجه‌کباب بدن توی بهش‌زهرا...

- یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن !

- فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی تمام سر نشینان دو ماشین همدیگه رو نگاه میکنن!

- خیلیامــــون
آدمای بی خیالی نیستیم؛
فقط دیگه حال و حوصله نداریم...

- دوست گرامی‌، شما برنده یه یک همسرِ مهربان شده اید،
جهتِ دریافتِ اطلاعاتِ بیشتر، به سایت:
شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید..
با تشکر ,
شرکتِ بیشین تا بیاد

- همه ی حیوونارُ کردیم تو باغ وحش بقیه شونم پرورش میدیم میخوریم یا با پوستشون لباس درست میکنیم یا برای سرگرمی شکار یا صیدشون میکنیم..و بر این باوریم که ما اهلی ایم و حیوونا وحشی.


این خرسه گوگولیه منه !